Free refill

Dupa 5 zile de America nu mai pot sa mănânc nimic. In vacanța asta nu am stat prea mult aici așa că a trebuit să-mi fac toate poftele de peste an in doar câteva zile. Și sunt multe. Nu pun la socoteală burgerii. Nici donuts. Nici breakfast la Ihop. Nici puiul la Chick-fil-A. Nici tonele de french fries. Onion rings. Dar in afara de astea au fost cheesecakes, cupcakes, alte cakes, cookies cu creme la mijloc, pecan pies, potato salade (diverse variante). Budweisers. Coke free refill. Noroc ca nu-mi plac chipsurile, alea mai lipseau dintre toate caloriile îngurgitate. Acasă nu o sa mai mănânc nimic vreo luna dar pana plec de aici tot mai merge macar un burger si poate un cheesecake mic (vorba vine, nu există noțiunea de mic aici).

Azi am vrut sa vedem cu ce seamănă o localitate cu nume atât de exotic: Cocoa Beach. Mai ales ca ea e lipită de seriosul Cape Canaveral cu bazele lui Air Force. Pai seamănă cu ce spune si numele, o stațiune colorată (nu, nu e Pueblos Magicos, thx god:) special surf unde aproape toate magazinele sunt dedicate sportului asta. Am fost si la beach si ne-am convins repede de ce e locul preferat al surferilor, suntem la Atlantic, sunt valuri mari, apa nu mai e atat de calda ca pe malul celălalt al Floridei.

Tocmai de aia noi ne întoarcem azi acolo, la golful Mexic, pe coasta de vest unde e de fapt adevărata Florida unde sunt cele mai superbe apusuri de soare și lume mai puțină si mai calmă…

Urmarea: You and me and a Manatee

Cocoa Beach

Une réflexion sur “Free refill

Laisser un commentaire